Fel ganger 2.

Okej, det ar inte bara jag som ar
dum i huvvet.
Vi ar 2

Och det ar fel fel.
Fett fel som min kusin Simon skulle sagt.

Annars sa har dagen i sig har sett ut har:
  • Kliva upp och konstantera att ja jag har fortfarande migran!
  • Knappra piller och ga och lagga sig igen.
  • Kliva upp igen och konstantera, ja jag har fortfarande migran!
  • Ata mer piller och ga och lagga sig igen.
  • Kliva upp och konstantera, ja jag har fortfarande migran!
  • Ata mer piller och stalla sig i duschen.
  • Kla pa sig och gora ett lamt forsok till att sminka sig
    sa man inte skrammer skiten ur folket man bor med,
    inklusive sambon, vill ju inte skramma ivag ens sambo lixom.
  • Gora ett till lamt forsok till att ata natt. Det gick sadar.
  • Ga och lagga sig igen efter lite mer piller.
  • Inte sova och titta lite lamt pa tv.
  • Ata middag.
  • Ha lite mer migran och vanta pa att jag ska fa ta sista dosen
    piller for natten.



    Jag hatar migran.
    Rest in peace, Beccs

Kommentarer
Postat av: Anonym

ta det lugnt med pillerna käre vän

2008-10-20 @ 16:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0