Hur jag har dodat tid idag;

  • Tagit en timma lang varm dusch.
  • Klatt pa mig och sminkat mig osv i ytterligare en timma.
  • Lagat mat.
  • Stadat koket efetr nagon annan.
  • Atit maten.
  • Suttit och tittat nar Facebook har laddat.
  • Allt annat an talmodigt vantat pa NRJ's webbradio.
  • Inte dammsugit. (hittade inte sugaren och det var ingen hemma)
  • Tvattat vara klader.
  • Funderat pa livet.
  • Inte rokt sarskilt manga cigg.
  • Atit allt som kommit i min vag.
  • Inte klurat ut vart jag ska fa buss pengar ifran.
  • Sokt jobb.
  • Kissat stup i kvarten.
  • Inte pratat med Abby for hon har inte vart hemma.
  • Onskat att jag inte var sjuk och kunde trana bort allt jag atit.
    (onskat att jag fick ga ut och ga/springa)
  • Tagit en till cigg.
  • Atit lite till.
  • Vantat pa min sambo som PRECIS kom hem! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0