Hur jag slar ihjal tid! (Nar jag ar hemma hela dan)

  • Ta en timmas lang dusch.
  • Kla pa sig sminka sig osv i ytterligare en timma.
  • Laga mat.
  • Stada koket efternagon annan.
  • Ata maten.
  • Sitta och titta pa nar cp Facebook laddar upp kort.
  • Talmodigt (!?) vanta pa NRJ's webbradio som aldrig laddar.
  • Dammsuga mitt och min sambos rum.
  • Tvatta vara klader.
  • Fundera pa livet.
  • Roka for manga cigg.
  • Ata allt som gar att atas och kommer i min vag.
  • Klura ut vart jag ska fa pengar till bussen pa torsdag ifran
    (tar inte garna ut pengar da det kostar 35kr i sig)
  • Soka jobb.
  • Springa och kissa stup i kvarten
    (jag glommer bort att dricka vatten, och nar jag val
    kommer ihag hinkar jag, vilket ar = kissa sstup i kvarten)
  • Prata med Abby. (storasyster)
  • Onska att jag jag inte var sjuk sa jag kunde trana bort allt jag ater.
  • Ta en till cigg.
  • Ata lite till.
  • Vanta pa att min sambo ska komma hem! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0