Konstigt.

Kanner mig bara konstig.
Typ sjuk fast anda inte.
Men lyssnar jag pa nasan/halsen/lungorna
ar jag sjuk, men kanner mig inte sadar jatte sjuk.
Bortsett fran huvudvarken som inte slapper da.
Men det ar nog stressvark, en aningen uppstressad
infor imorrn kan jag ju erkanna att jag ar.
Vad fan ska jag ha pa mig!?
Hjalp!

Nagon i huset haller pa att fa tander och ar konstant
ledsen! Mamman i mig grater oxa! Haha.
Varfor ar kroppen sa konstig?
Jag vill inte ha barn men mamman i mig vaknar
pa natterna nar bebisen i detta hus grater!
Sjukt igentligen! xD

Jag kliar aven sonder mina fotter nar jag sover,
javla sandloppor, och pa fotdynorna, varfor?
Gar ju typ inte att klia utan att det kittlas! Gaah!

En cigg och kaffe i solen pa det har du!

Xoxo, Bex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0