Migran.

Kommer som ett illvral med posten.
Fast illvralet stannar pa insidan.

Jag hatar migran.

Och hur forklarar man fornagon som inte har
migran hur ont det gor? Det gar inte.

Och efter att ha vart sangliggande i drygt 24h kan jag inte ligga
kvar dar aven om jag behover, men det gor ont overallt i resten
av kroppen av att ligga i sangen. Jag ar inte sa fortjust i migran
overhuvudtaget (haha vilket skamt) men nar migranen ar som
den ar just nu, det ar fan nastan varst, kan jag fortfarande
gora saker och typ sitta har, aven om det gor ont som fan,
men jag kan inte ligga kvar i sangen heller,
for det gor mer ont som fan!
Bajs bajs bajs.


Peace out, Bex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0