Nudlar.

Jag tror, eller har alltid trott iaf,
attt nudlar ar typ, nyttigt.
Jag skulle kunna ata det forresten av mitt liv,
typ.
Fa inte en bild i huvudet att jag ater det till
Frukost (som jag inte ater) lunch och middag,
utan mer till lunch varje dag.
Det ar latt att gora, gar snabbt och det mattar,
och sa lange jag dricker (typ vatten juice elr natt)
kan jag leva pa det tills middagen ar redo att atas.

Men manga vuxna sager att "Du kan inte ata bara nudlar"
"Du maste laga riktig mat" "Det ar inte nyttigt" osv.

Varfor ar det inte nyttigt for?
Det ar ju typ, pasta!?

Jag tanker fortsatta leva med teorin om att det ar visst nyttigt!
Jag kan visst ata det till lunch resten av mitt liv utan att do
for att jag inte lagar mat. Jag lagar ju faktiskt middag!
Och dricker kaffe! Som forovrigt kan fa mig att ga som en
duracel kanin hela dagarna utan att ata! Men ska inte borja skriva om
kaffe nu, tar det en annan dag xD

Nu ska jag ata upp mina nudlar som fick vanta for att jag
blev sa inne i skrivandet! ^^)


Kiss and tell, Beccs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0