Soundtrack of my life.

Just push play. Crazy. Cryin. Pink. Dream on.
Love in a elevator. Dude (looks like lady). Angel.
and so on and so on and so on..
Lyssnar pa Aerosmith,
och kom pa att om nagot ar mitt soundtrack,
sa ar det verkligen Aerosmith.
Tanker jag tillbaka pa mitt liv och natt band som alltid har
spelats hemma under min uppvaxt, sa ar det just dom.
The soundtrack of my life! Appropa ingenting.


Helgen var, hmm, ja helgen var.
Roligaste var nar jag och My "tappade" tungan och inte
kunde prata med nagon annan forutom varandra.
Engelskan forsvan.


Familjemiddag for forsta gangen sen jag flyttade in.
Det var ratt festligt :D
(Middag da hela familjen sitter runt bordet samtidigt)


Idag ska jag farga tillbaka haret blont igen.
Jag vill inte ha svart underhar langre.


Jobbet ville inte ha mig.

Shit happends, things go wrong, people changes, life goes on.

XOXO, Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0